Privacybeleid Stichting MeforYou

De Stichting MeforYou is sinds 27 mei 2014 een zelfstandige organisatie die zich inzet voor relaties, ex-relaties en gezinsleden van mensen die werken of hebben gewerkt in een geüniformeerd beroep.

In deze hoedanigheid krijgt de stichting regelmatig te maken met bijzondere persoonsgegevens. Stichting MeforYou heeft de privacy met betrekking tot deze bijzondere persoonsgegevens hoog in het vaandel staan en om die reden hanteert de stichting een strikt privacybeleid. De stichting neemt uw privacy uiterst serieus en gaat zorgvuldig met uw persoonlijke informatie om. Dit privacybeleid is opgesteld om duidelijkheid te geven over de manier waar de stichting omgaat met uw gegevens.

Alle bestuursleden en vrijwilligers hebben een zwijgplicht. Alles wat zij te horen krijgen in persoonlijke gesprekken, aan de telefoon en via schriftelijke communicatie, mogen zij niet bespreken met mensen van buiten de stichting maar kan wel gedeeld worden met de vertrouwenspersoon binnen de stichting. De medewerkers van Stichting MeforYou werken in het kader van hun persoonlijke bescherming met een vertrouwenspersoon.

Uw e-mail komt binnen in een beveiligde omgeving en zal in deze omgeving bewaard blijven tot maximaal 1 jaar na het beëindigen van het contact. Ontvangen persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor uw eigen zaak.

Indien er aantekeningen worden gemaakt van een persoonlijk gesprek, zal dit uitsluitend worden gedaan in overleg met u. Er wordt dan gebruik gemaakt van een fictieve naam die niet op de persoon zelf is terug te leiden.

Er worden buiten de beveiligde omgeving geen persoonsgegevens bewaard anders dan de naam, het e-mailadres en telefoonnummer indien bekend. U kunt hier ten alle tijden bezwaar tegen maken. Uw gegevens zullen dan per direct verwijderd worden.

Uw gegevens worden op geen enkele manier zonder uw uitdrukkelijke schriftelijke toestemming beschikbaar gesteld aan derden.

U hebt het recht op inzage in uw eigen gegevens. Op uw verzoek zal Stichting MeforYou uw gegevens verwijderen. Voor beide kunt u contact met ons opnemen.

Heeft u vragen over dit privacybeleid neem dan contact met ons op.

Stichting MeforYou

Website: www.stichtingmeforyou.nl

Telefoon: 06-33 46 95 54/06-10 93 53 64

Email: info@stichtingmeforyou.nl

Stichting MeforYou behoudt zich het recht voor dit privacybeleid aan te passen. Wijzigingen zullen in dit privacybeleid worden doorgevoerd. De laatste wijziging is doorgevoerd op 28 maart 2016.

Deze website is gehost en gemaakt door Webplace4u uit Bennekom

Copyright © 2015. All Rights Reserved.